Obchodné podmienky služby onlinesvadba.sk

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi poskytovateľom služby onlinesvadba.sk, ktorým je Branislav Píš, IČO:52231046, Š. Králika 437/18, 971 01 Prievidza Š. Králika 437/18, 971 01 Prievidza (ďalej len „poskytovateľ“), a fyzickými alebo právnickými osobami využívajúcimi služby portálu onlinesvadba.sk (ďalej len „zákazník“).

1.2 Používaním webového portálu onlinesvadba.sk zákazník súhlasí s týmito obchodnými podmienkami v plnom rozsahu.

1.3 Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku a občianskym zákonníkom č. 40/1964 Z.z.

2. Definície

2.1 Služba – nahrávanie a ukladanie fotiek a videí na server, ktorý je spravovaný portálom onlinesvadba.sk.

2.2 Zákazník – fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby portálu onlinesvadba.sk.

2.3 Zmluva – záväzkový vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom vznikajúci objednaním služby na portáli onlinesvadba.sk.

3. Objednávanie služieb

3.1 Služby na portáli onlinesvadba.sk je možné objednať prostredníctvom online formulárov dostupných na webovej stránke.

3.2 Zákazník je povinný uviesť správne a úplné údaje pri objednávaní služby. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnymi údajmi.

3.3 Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom vzniká potvrdením objednávky zo strany poskytovateľa.

4. Ceny a platobné podmienky

4.1 Všetky ceny za poskytované služby sú uvedené v eurách. Poskytovateľ nie je platcom DPH, a preto sa DPH na poskytované služby neuplatňuje.

4.2 Platba za objednané služby sa realizuje prostredníctvom platobných brán dostupných na portáli alebo prevodom na bankový účet poskytovateľa.

4.3 Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť ceny služieb. Cena uvedená pri vytvorení objednávky je záväzná pre zákazníka aj poskytovateľa.

5. Dodacie podmienky

5.1 Služby sú poskytované online formou a dostupné ihneď po úhrade platby, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

5.2 Zákazník je povinný informovať poskytovateľa o akýchkoľvek problémoch s dodaním služby bez zbytočného odkladu.

6. Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy

6.1 Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od jej uzavretia bez udania dôvodu, v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

6.2 Ak bola služba poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie, zákazník stráca právo na odstúpenie.

6.3 V prípade odstúpenia od zmluvy poskytovateľ vráti zákazníkovi všetky zaplatené platby najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení.

7. Reklamačný poriadok

7.1 Zákazník má právo reklamovať nedostatky poskytnutých služieb do 30 dní od ich poskytnutia.

7.2 Poskytovateľ sa zaväzuje vyriešiť reklamáciu do 30 dní od jej doručenia.

7.3 Ak reklamácia nie je oprávnená, poskytovateľ si vyhradzuje právo zamietnuť reklamáciu.

8. Ochrana osobných údajov

8.1 Poskytovateľ spracúva osobné údaje zákazníkov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

8.2 Zákazník súhlasí so spracovaním osobných údajov za účelom plnenia zmluvy a poskytovania služieb.

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Tieto obchodné podmienky sú platné od 13.10.2024 a nahrádzajú všetky predchádzajúce verzie obchodných podmienok.

9.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky. Nová verzia obchodných podmienok nadobúda účinnosť dňom jej zverejnenia na portáli.